Continuant amb l’explicació de la tercera
tasca a realitzar, on es tracta de seleccionar una sèrie de signes sobre
activitats o accions habituals del nen amb l’objectiu de proporcionar més
mecanismes de comunicació, exposar els signes i l’activitat a realitzar.
En primer lloc es mostren els signes a les
persones indicades: mestra d’educació especial, tutora i vetlladora.
Està
previst mostrar-ho a la família però per problemes de calendari no s’ha fet
encara. Es mostra accedint a la pàgina web de l’ARASAAC a través dels
enllaços que hi ha a continuació:
- Bé: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=18195&id_palabra=6394
- Malament: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=17151&id_palabra=4903
- Hola: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=13396&id_palabra=88
- Adéu: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=13535&id_palabra=89
- Venir: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=22312&id_palabra=37
- Agradar: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=13428&id_palabra=44
- Treballar: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=13380&id_palabra=49
- Asseure’s: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=13763&id_palabra=717
- Deixar anar: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=17422&id_palabra=5278
- Escoltar: http://www.catedu.es/arasaac/ficha.php?id=13731&id_palabra=418
Es practiquen el signes.
Per tal de recordar els signes s’imprimeix en
un foli les principals característiques de cada concepte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada