La segona tasca a realitzar ha estat elaborar
una sèrie de fitxes per tal de poder treballar de forma autònoma, sobre tot, a
l’aula ordinària.
El criteri que s’ha seguit ha estat fer
tasques senzilles i conegudes pel nen, mostrar amb pictogrames al tasca a
realitzar, recordar amb text l’objectiu de la tasca (per a la persona de suport
que hi sigui amb ell), i deixar un espai per la realització de la tasca.
Es pretén fer quatre o cinc còpies de cada fitxa
per tal de tenir material de treball i repetir-les en el temps.
No s’ha establer temps de realització de les
fitxes donat que és molt variable i va en funció de la col·laboració del nen, amb
bona col·laboració es poden fer tres o quatre fitxes per hora sent el ritme
habitual estimat de dues fitxes per hora.
Es fan les següents fitxes:
COLORS:
Pintar cada figura amb el color de la vora de
la mateixa: el nen te tres retoladors gruixuts dels mateixos colors que els
sol·licitats, ha de pintar l’interior de cada figura amb el color corresponent.
Pintar en cada requadre amb el color de la
figura: el nen te tres retoladors gruixuts dels mateixos colors que els
sol·licitats, ha de pintar l’interior de cada requadre amb el color
corresponent.
ESCRIURE:
Amb retolador escriure la lletra M: el nen té
un retolador gruixut negre i ha d’escriure la lletra sol·licitada.
LINIAS
Unir els punts: el nen té un retolador gruixut
negre i ha d’unir els punts de forma paral·lela
Unir els punts: el nen té un retolador gruixut
negre i ha d’unir els punts de forma aleatòria
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada