divendres, 6 de desembre del 2013

ELABORACIÓ DE FITXES DE TREBALL (1)

La segona tasca a realitzar ha estat elaborar una sèrie de fitxes per tal de poder treballar de forma autònoma, sobre tot, a l’aula ordinària.

El criteri que s’ha seguit ha estat fer tasques senzilles i conegudes pel nen, mostrar amb pictogrames al tasca a realitzar, recordar amb text l’objectiu de la tasca (per a la persona de suport que hi sigui amb ell), i deixar un espai per la realització de la tasca.

Es pretén fer quatre o cinc còpies de cada fitxa per tal de tenir material de treball i repetir-les en el temps.

No s’ha establer temps de realització de les fitxes donat que és molt variable i va en funció de la col·laboració del nen, amb bona col·laboració es poden fer tres o quatre fitxes per hora sent el ritme habitual estimat de dues fitxes per hora.

Es fan les següents fitxes:

COLORS:

Pintar cada figura amb el color de la vora de la mateixa: el nen te tres retoladors gruixuts dels mateixos colors que els sol·licitats, ha de pintar l’interior de cada figura amb el color corresponent.

Pintar en cada requadre amb el color de la figura: el nen te tres retoladors gruixuts dels mateixos colors que els sol·licitats, ha de pintar l’interior de cada requadre amb el color corresponent.




ESCRIURE:

Amb retolador escriure la lletra M: el nen té un retolador gruixut negre i ha d’escriure la lletra sol·licitada.

Es fan les fitxes de les lletres del seu nom, i es deixa obert a incloure qualsevol altre lletra.



LINIAS

Unir els punts: el nen té un retolador gruixut negre i ha d’unir els punts de forma paral·lela

Unir els punts: el nen té un retolador gruixut negre i ha d’unir els punts de forma aleatòria


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada