Lloc: Sortida del centre.
|
Data: 29/11/2013
Duració: 10 min., A les 17 h.
|
Situació dels adults:
La tutora i jo. (Depenent del dia i l’hora pot estar la vetlladora,
la tutora, o el psicopedagog).
La mare o el pare (generalment el pare).
|
|
Situació del nen:
El nen està a l’aula ordinària i ha d’anar fins a l’entrada on hi els esperen.
|
|
Situació de la resta de
nens:
Tots els nens agafen els abrics i van en fila fins a la sortida.
|
|
Tasca a fer:
Treure’s la bata, agafar la motxilla i l’abric, anar fins a l’entrada
i acomiadar-se.
|
|
Materials:
Full de suport de LSC.
Pictogrames al penjador del nen amb figures d’abric i motxilla.
Fotografia del nen al penjador.
|
|
Preparació de la sessió:
Practica dels signes en LSC establerts.
|
|
Desenvolupament de la
sessió:
Quan comença el moviment de nens cap al penjadors, en M s’aixeca i anem
cap al penjador.
Li demano que es tregui la bata. No sap desfer els botons, tira massa
fort i els trenca. L’ajudo a desfer els botons, li demano que guardi la bata
a la motxilla. Ho fa.
Li demano que tanqui la motxilla. Ho fa.
Li demano que es posi l’abric, no ho fa i no presta atenció, amb LSC
li demano que m’escolti.
No em presta atenció, hi ha molt de moviment al passadís de tots els
nens recollint motxilles i abrics.
Amb LSC li demano que m’escolti, em presta atenció i es posa l’abric
amb ajuda.
Anem en fila cap a la sortida. Agafa una nena pel cap (cosa que fa
que l’estiri involuntàriament dels cabells, amb LSC li dic “Deixar anar”, no
ho fa. Els he de separar. Amb LSC li dic “Malament”.
Anem fins a la sortida, ja hi es el pare, el saluda, m’acomiado d’ell
amb LSC, em respon.
|
|
Comentaris:
Encara que són tasques que té molt automatitzades no presta molta
col·laboració.
S’intueix la comunicació amb LSC per part del nen, sobre tot amb “l’hola”
i “l’adéu” però no es gens clara i definida.
Pot ser seria interessant incloure en LSC accions del tipus: treure l’abric,
penjar (motxilla, abric), posat a la fila, espera.
|
dimecres, 11 de desembre del 2013
SESSIÓ SORTIDA DEL CENTRE
Etiquetes de comentaris:
3. Desenvolupament del pla,
context,
estratègies,
Sessions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada