A continuació faré entrades referides a les
diferents sessions on s’han desenvolupat d’una o una altre manera els objectius
de la meva intervenció. Això vol dir que dintre del desenvolupament normal de l’activitat
del nen havia com tret diferenciador les diferents estratègies i materials dissenyats, no s’han fet sessions monogràfiques amb el nen
per tal d’ensenyar o treballar, sinó que s’ha intentat incorporar-ho a les
seves tasques com eines habituals de comunicació i com materials de treball.
S’han fet múltiples sessions i situacions on no
en totes elles s’ha realitzat un registre sistematitzat, les sessions que s’han
fet han estat:
-
7 sessions a l’aula ordinària
-
2 sessions d’entrada al centre
-
10 sessions de sortida del centre
-
5 sessions a l’aula de suport
-
5 sessions al pati principal o al
pati petit
-
3 sessions a altres (plàstica,
hort, sala d’actes)
Per tal de no repetir la mateixa informació,
exemplificar l’activitat i aportar els tret diferencials de les sessions
inclouré només una fitxa representativa de cada sessió que concentri les estratègies
i materials emprats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada