dilluns, 9 de desembre del 2013

SESSIÓ AL PATI PETIT


Lloc: Pati petit (annex a l’aula ordinària).
Es un petit pati al costat de l’aula on l’última mitja hora de divendres es fa joc lliure i poden agafar els jocs que hi ha a l’aula.
Data: 29/11/2013
Duració: 30 min., de 16:30 a 17:00 hores
Situació dels adults:
La tutora està pendent de la classe i jo amb ella.
Situació del nen al pati:
El nen camina lliurement pel recinte.
Situació de la resta de nens dins de l’aula:
Fan grups de tres o quatre nens i juguen amb diferents jocs: de construccions, cartes, de taula, simbòlic, etc. Alguns nens son dins de l’aula acabant feina enrederida.
Tasca a fer:
Supervisar les accions del nen per tal de que, juntament amb la tutora, amb missatges LSC corregir o premiar les conductes.
Materials:
Full de suport de LSC
Preparació de la sessió:
Practica dels signes en LSC establerts.
Desenvolupament de la sessió:
Donat que és un espai lliure quedem aspectants a l’actuació del nen.
El nen de vegades abraça a algun altre nen, però ho fa molt fort i pot estira-li els cabells (penso que de forma accidental), es tracta de controlar aquestes conductes.
La situació és propicia per practicar: Be, malament, deixar anar, venir
-          Malament: les vegades que agafa molt fort a un company i el nen protesta.
-          Venir: quan en el seu caminar marxa fora del pati
-          Deixar anar: quan agafa a un nen o nena massa estona
-          Be: quan respon positivament a qualsevol ordre
Comentaris:
Les ordre conegudes (be, malament) les entén sense problemes, les altres ordres li costa mes i en algun cas cal anar a buscar-lo o a separar-lo d’altres nens.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada