Lloc: Pati petit (annex
a l’aula ordinària).
Es un petit pati al costat de l’aula on l’última mitja hora de
divendres es fa joc lliure i poden agafar els jocs que hi ha a l’aula.
|
Data: 29/11/2013
Duració: 30 min., de 16:30 a 17:00 hores
|
Situació dels adults:
La tutora està pendent de la classe i jo amb ella.
|
|
Situació del nen al pati:
El nen camina lliurement pel recinte.
|
|
Situació de la resta de
nens dins de l’aula:
Fan grups de tres o quatre nens i juguen amb diferents jocs: de
construccions, cartes, de taula, simbòlic, etc. Alguns nens son dins de l’aula
acabant feina enrederida.
|
|
Tasca a fer:
Supervisar les accions del nen per tal de que, juntament amb la
tutora, amb missatges LSC corregir o premiar les conductes.
|
|
Materials:
Full de suport de LSC
|
|
Preparació de la sessió:
Practica dels signes en LSC establerts.
|
|
Desenvolupament de la
sessió:
Donat que és un espai lliure quedem aspectants a l’actuació del nen.
El nen de vegades abraça a algun altre nen, però ho fa molt fort i
pot estira-li els cabells (penso que de forma accidental), es tracta de controlar
aquestes conductes.
La situació és propicia per practicar: Be, malament, deixar anar,
venir
-
Malament: les vegades que agafa
molt fort a un company i el nen protesta.
-
Venir: quan en el seu caminar
marxa fora del pati
-
Deixar anar: quan agafa a un nen
o nena massa estona
-
Be: quan respon positivament a
qualsevol ordre
|
|
Comentaris:
Les ordre conegudes (be, malament) les entén sense problemes, les
altres ordres li costa mes i en algun cas cal anar a buscar-lo o a separar-lo
d’altres nens.
|
dilluns, 9 de desembre del 2013
SESSIÓ AL PATI PETIT
Etiquetes de comentaris:
3. Desenvolupament del pla,
context,
estratègies,
Sessions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada