Lloc: Entrada al centre.
|
Data: 2/11/2013
Duració: 10 min., A les 9.
|
Situació dels adults:
La mestra de suport i jo hi som amb el nen. (Depenent del dia i l’hora
pot estar la vetlladora, la tutora, o el psicopedagog).
La mare o el pare (generalment la mare).
|
|
Situació del nen:
El nen ve acompanyat i es dirigeix a la seva classe.
|
|
Situació de la resta de
nens:
Entren tots els nens de diferents edats.
|
|
Tasca a fer:
Donar la benvinguda al nen i supervisar les accions de penjar jaqueta
i motxilla. Posar-se la bata
|
|
Materials:
Full de suport de LSC.
Pictogrames al penjador del nen amb figures d’abric i motxilla.
Fotografia del nen al penjador.
|
|
Preparació de la sessió:
Practica dels signes en LSC establerts.
|
|
Desenvolupament de la
sessió:
El nen entra i s’acomiada de la seva mare, no es mostra massa
expressiu però si que dona la sensació que fa
la comunicació en LSC de adéu. La mare respon.
Es saluda al nen amb LSC.
El nen no respon i es dirigeix cap a la seva classe. Deixa la
motxilla al terra i l’abric al mig del passadís (els penjadors són a fora de
l’aula).
Se li diu que ho posi al penjador, se li recorda ensenyant-li els
pictogrames que ha de posar la motxilla i l’abric.
Ho fa amb ajuda.
Amb ajuda es posa la bata i es dirigeix a dintre de l’aula ordinària.
|
|
Comentaris:
Encara que són tasques que té molt automatitzades no presta molta
col·laboració.
S’intueix la comunicació amb LSC per part del nen, però no es gens
clara i definida.
Pot ser seria interessant incloure en LSC accions del tipus: treure l’abric,
penjar (motxilla, abric)
|
dimarts, 10 de desembre del 2013
SESSIÓ D'ENTRADA AL CENTRE
Etiquetes de comentaris:
3. Desenvolupament del pla,
context,
estratègies,
Sessions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada