-
Monogràfiques.
En un moment donat s’han trobat membres de l’equip psicopedagògic per tractar
un tema en concret.
-
Planificació.
Amb certa planificació es reuneixen els membres de l’equip i s’aborden i
planifiquen diversos temes.
He estat present en
varies reunions monogràfiques, per exemple vaig ser en una xerrada en el passadís
del centre aprofitant uns minuts lliures. Es va tractar el tema d’un noi de 2ón
de primària que últimament està presentant molt problemes de comportament
afegint un cert retard cognitiu. En el transcurs de la conversa s’expliquen de
forma sintètica els últims esdeveniments, així com les actuacions a portar a
terme en un futur. Parlant d’aquest fet amb el meu tutor li comento que aquest
tipus de reunions poden donar sensació de improvisació, la resposta es que en
part pot ser així, però que una planificació mes acurada només es necessària
quan cal preparar temes específics o be reunir a altres tipus de persones
(família, professionals externs, etc), per tal de fer un seguiment del dia a
dia i/o actuacions puntuals és la millor forma doncs aprofitem de la immediatesa
del fet.
Un altre exemple de
reunió, en aquest cas planificada, va ser dintre de l’aula de suport. La mestra d’educació especial i el psicopedagog
es posen al dia sobre diferents temes sense existir un ordre explícit.
Es tracten els cassos
en curs:
Nen amb autisme a primer
Nen amb problemes de conducta a
segon.
Una sèrie de nens i nenes de 4rt a
6é amb diversos problemes d’aprenentatge.
Es plantegen noves
actuacions a fet:
Nen amb problemes d’agressivitat a
P4.
Grup de nens i nenes amb certa conflictivitat a segon.
Es planifiquen
reunions amb familiars i/o altres professionals.
Familiars de nens amb problemes de
conducta.
Professionals amb per tal de
compartir us de PEC amb nens autistes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada