Inicialment pretenia
enfocar la meva intervenció cap al coneixement del tractament de les necessitats
educatives especials en un centre ordinari. Aquest tema el volia centrar amb el
cas d’un nen amb autisme, alumne de primer de primària, amb bon criteri, es va
decidir d’ampliar la meva actuació a un
coneixement global del funcionament del centre i de la tasca de l’equip
psicopedagògic.
A partir d’aquest
plantejament he realitzat una doble observació. Per un costat hem intentat
treballar els aspectes mes importants desenvolupats per l’equip psicopedagògic en
el centre sense entrar en excessiu detall en cap. Per aquesta raó les
aportacions fetes fins ara tenen un caràcter molt descriptiu, en tot cas tinc
una llibreta amb anotacions detallades de les sessions on he assistit, això em
permet reconstruir qualsevol sessió de les que figura a la pàgina del diari
cronològic d’aquest blog.
Per un altre costat
les entrades que faré a continuació aniran dirigides a explicar les meves
observacions amb els nens amb NEE. Encara que porto molt de temps amb ells, per
tal de donar una certa coherència al blog, començaré a fer ara les aportacions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada