Donat les característiques del nen, en l’actualitat
no hi es amb la resta del grup classe. En M. té assignada una vetlladora i, a
banda de estar tot el dia amb ella, està a càrrec de la mestra d’educació
especial. L’objectiu és una vegada finalitzat el període d’adaptació al centre
introduir-lo el màxim possible dintre de l’activitat del grup/classe. Dintre
del possible i de forma esporàdica participa en les activitats amb la resta de
companys, sobre tot en l’hora del pati i les activitats de plàstica.
Per aquesta raó, en aquesta primera reunió amb
la tutora d’en M. dirigeix el seu interès en a afavorir la inclusió del nen a l’aula
una vegada finalitzat el procés d’adaptació
donat que per a la tutora el nen no és desconegut i sap com estar amb ell.
Comentem la necessitat de condicionar l’espai
del nen per tal de que tingui accés a plafons i material PEC. L’any anterior el
seu espai estava configurat per cartolines on mitjançant velcro i fotografies o
dibuixos es treballava un espai interactiu del tipus “Ara fem:”, “Vaig amb”,
etc., per que el nen identifiqués i es situes visualment amb la tasques a fer.
Es comenta la conveniència de reproduir un espai similar.
Quedem per a una propera reunió per tal de
confeccionar l’espai amb la col·laboració de la mestra d’educació de suport que
és qui habitualment dissenya aquestes actuacions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada