dimarts, 22 d’octubre del 2013

REUNIÓ AMB LA TUTORA


Donat les característiques del nen, en l’actualitat no hi es amb la resta del grup classe. En M. té assignada una vetlladora i, a banda de estar tot el dia amb ella, està a càrrec de la mestra d’educació especial. L’objectiu és una vegada finalitzat el període d’adaptació al centre introduir-lo el màxim possible dintre de l’activitat del grup/classe. Dintre del possible i de forma esporàdica participa en les activitats amb la resta de companys, sobre tot en l’hora del pati i les activitats de plàstica.

Per aquesta raó, en aquesta primera reunió amb la tutora d’en M. dirigeix el seu interès en a afavorir la inclusió del nen a l’aula una vegada finalitzat el  procés d’adaptació donat que per a la tutora el nen no és desconegut i sap com estar amb ell.

Comentem la necessitat de condicionar l’espai del nen per tal de que tingui accés a plafons i material PEC. L’any anterior el seu espai estava configurat per cartolines on mitjançant velcro i fotografies o dibuixos es treballava un espai interactiu del tipus “Ara fem:”, “Vaig amb”, etc., per que el nen identifiqués i es situes visualment amb la tasques a fer. Es comenta la conveniència de reproduir un espai similar.


Quedem per a una propera reunió per tal de confeccionar l’espai amb la col·laboració de la mestra d’educació de suport que és qui habitualment dissenya aquestes actuacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada