dissabte, 13 d’abril del 2013

SEGUIMENT D'ALUMNES

En diferents moment s'acompanya al psicopedagog del centre per tal d'observar com realitza el seguiment i observació de casos concrets.

Alumne de 2n de primària amb risc social. Es un nen que pateix un cert retard en la seva evolució d'aprenentatge i que conta amb una situació familiar complicada. El seu pare és a l'estranger i la seva mare no li presta l'atenció necessària, es comenta  que s'està estudiant la possibilitat d'avisar a Serveis Social. Es revisa la seva motxilla per tal de veure si porta bata i esmorzar.

Alumnes de 5é de primària amb comportament conflictiu. Es tracta d'un grup que presenta bones capacitats però a la vegada està generant problemes de comportament. Es fa una observació a l'hora del pati en tant que fan un partit de futbol, no s'observa cap conducta digna de menció.

Alumne de P2. Presenta conductes amb rebequeries i dificultats en el control de l’agressivitat. Es fa una sessió on el psicopedagog, en primer lloc provoca al nen per que generi conductes tenses (en aquest cas, cridar, patalear, plorar) per pasar en segon lloc a fer-li bufar com forma de controlar i aliviar la tensió.

1 comentari:

  1. Benvolgut carlos,
    Has començat tard tot fent una contextualització del teu Pràcticum i també has expressat els objectius plantejats. Cal incrementar el nombre d’entrades i que aquestes vagin més enllà de la pura descripció. Cal participar també en els blocs dels companys.
    Imma

    ResponElimina